"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ...

Μας είπαν... ότι το 2009 το χρέος της Χώρας μας ήταν το 120% του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος .
Ανέλαβαν πολιτικές επιλογές σωτηρίας και τώρα , μετά από τόσες προσπάθειες σωτηρίας το χρέος μας ανήλθε στο ύψος του 180% του Α.Ε.Π..
Παράλληλα να φωτίσουμε και άλλα στοιχεία .... Κοιτάξτε γύρω σας : 
Οι πραγματικά άνεργοι είναι 3.500.000....... Περισσότεροι από τον μισό πληθυσμό μόλις και επιβιώνουν με συσσίτια , με Αλληλεγγύη των συνανθρώπων και με τις ισχνές συντάξεις των γονιών και των παππούδων τους....
Μην ξεχνάμε ότι στα ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ πέτυχαν την πλήρη αποβιομηχάνιση της Χώρας και την καταστροφή του Παραγωγικού ιστού της Χώρας ....
ΟΛΑ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ.....
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου