"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Μήπως με τα χεράκια μας βγάλαμε τα ματάκια μας;

Σημερα ολοι παλευουν για να μην μεινει κλειστη η ελληνικη δημοσια τηλεοραση. Αυτο ειναι και το σωστο...Ομως ακομα πιο σωστο ειναι σε μια περιοδο κρισης, σε μια περιοδο οπου ο βασικος ειναι ουτε 500 ευρω για (πολλες φορες) 11-12 ωρες σκλαβιας να γινει μια αναδιάρθρωση της ελληνικης τηλεορασης, ετσι ωστε να μην διαβαζουμε αρθρα για μισθους προ διετιας των 30.000 ευρω τον μηνα.....Υπαρχει στο διαδικτυο λιστα με πανω απο 230 ατομα που οι μισθοι τους ειναι αστρονομικοι και ξεκινουν απο τα 5.000 ευρω το μηνα για να φτασουν τα 30.000. Στην ελληνικη κρατικη τηλεοραση. Επειδη ομως μεσα στα 2.500 σχεδον ατομα που εργαζονται στην τηλεοραση θα υπαρχουν και εκεινοι που δουλευουν για ενα κομματι ψωμι, καλο θα ηταν να γινοταν σταδιακα μια ανακατανομη, ενας ελεγχος ακομα και απο τους ιδιους τους εργαζομενους (αλλα που) ετσι ωστε να μην κλεισει τελειως για να ξανανοιξει η νεα ελληνικη τηλεοραση..Αλλα με τα χερακια μας βγαζουμε τα ματακια μας.....Και μετα κανουμε και αγωνα για τα δικαιώματά μας...
Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου