"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΜΝΗΜΕΣ ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΝ...

14 Σεπτεμβρίου, Ημέρα Μνήμης

 

67 χρόνια μετά, ο Δήμος Πέλλας τιμά την μνήμη των 120 συμπολιτών μας και του δημάρχου Θωμά Μαγκριώτη που εκτελέσθηκαν από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής και τους συνεργάτες τους, στις 14 Σεπτεμβρίου 1944.
Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων της 14ης Σεπτεμβρίου είναι το παρακάτω:
Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011
09.30: Μητροπολιτικός Ναός Γιαννιτσών
Μνημόσυνο των 120 εκτελεσθέντων συμπολιτών μας
10.15:Ομαδικός Τάφος
Επιμνημόσυνη Δέηση
Αναφορά στο ιστορικό της ημέρας από τον κ. Ιωάννη Χρ. Παπαλαζάρου, Εκπαιδευτικό.
Κατάθεση στεφάνων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου